Friday, September 2, 2011

Τί έκανες στο Πήλιο μαμά?

Να τολμήσω να πω καλό... χειμώνα? ή θα κοπώ στη λογοκρισία? Πάντως τον περιμένω με μεγάλη λαχτάρα, καθώς είναι η αγαπημένη μου εποχή.
Ελπίζω να περάσατε ένα υπέροχο καλοκαίρι και πολύ δημιουργικό όπως το δικό μου (αναφέρομαι στο δημιουργικό, γιατί κατά τα άλλα βράσε όριζα).
Εγώ, πέρασα σχεδόν δύο μήνες με τα παιδάκια μου στο μαγευτικό Πήλιο.
απογευματάκι στο Πήλιο
Όμως ο 3χρονος γιος μου και η 4μηνη κόρη μου δεν μου άφησαν και πολλά περιθώρια ξεκούρασης και ξεγνοιασιάς. Ελπίζω του χρόνου να είμαστε καλύτερα και μαζί με τον μπαμπά μας, μιας κι εκείνος εργαζόταν στον πυρετό της κουζίνας. Κι όσο εκείνος ίδρωνε, εμείς ανακαλύψαμε πράγματα πρωτόγνωρα για τα δεδομένα της πόλης...
κάμπια
πεταλούδα








Όσο για δημιουργίες... άλλο τίποτα!
Πάρτε μια μικρή γεύση... τα επόμενα έρχονται!!!
Καλή σας νύχτα.

1 comment:

  1. Καλώς σε βρήκα! Το Πήλιο είναι πανέμορφο όλες τις εποχές του χρόνου...όχι όμως από τώρα καλό χειμώνα...ας ευχαριστηθούμε πρώτα το φθίνόπωρο και με το καλό (με τέτοιες τιμές στο πετρέλαιο δεν θα το έλεγα!) ας έρθει και ο χειμώνας!

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια