Thursday, December 22, 2011

Ένα μόνο ευχαριστώ είναι λίγο.

Προχτές το βράδυ βρήκα έναν φάκελο έξω από την πόρτα μου. Το δώρο από το giveaway της andria για τον πρώτο χρόνο του blog της έφτασε. Δεν κρατήθηκα ούτε λεπτό! Ήμουν σίγουρη πως θα ήταν κάτι μοναδικό, αφού τα χρυσά της χεράκια μόνο θαύματα κάνουν.
Ένα σπιτάκι πάνω στο βουνό με λουλουδάκια και ένα καταπληκτικό δέντρο, φτιαγμένο με τσόχα και πολύ μεράκι. Ένα σπιτάκι όπως ακριβώς το ονειρεύομαι. Ήδη πήρε τη θέση του πάνω από το κρεββάτι της μικρής και δείχνει φανταστικό.
Andria μου σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου και για τις ζεστές σου ευχές. Με τη σειρά μου εύχομαι υγεία και ένα καλύτερο 2012 για σένα και την οικογένειά σου. Να καμαρώνεις το Νικόλα σου και να σου χαρίζει πάντα μικρές καθημερινές χαρές. Φιλιά πολλά!

5 comments:

  1. Καλυψώ να είσαι πάντα τυχερή και ευτυχισμένη με την οικογένεια σου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε...και εγώ για το παιδικό δωμάτιο της μικρής το προόριζα!!!! Εγώ πότε θα γίνω κοριτσομάνα;;;;;

    ReplyDelete
  2. Στο εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου!

    ReplyDelete
  3. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ !!!ΠΟΛΥ ΌΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΆΚΙ!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ReplyDelete
  4. Καλά Χριστούγεννα Καλυψώ μου να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!

    ReplyDelete
  5. καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια