Sunday, February 26, 2012

Μια σπαζοκεφαλιά για εμένα

Καλησπέρα, καλησπέρα!
Σας έχει τύχει ποτέ, να κάνετε κάτι αναγκαστικά αλλά ταυτόχρονα να είναι τόσο προκλητικό, που να ασχολείστε τελικά με μανία; 
Έτσι την έπαθα κι εγώ. Προ ημερών "κατέβασα" μερικά σχέδια για πλεκτά κοσμήματα. Σκέφτηκα πως θα πάρει φωτιά το βελονάκι μου, όμως από τη χαζομάρα μου δεν είδα πως τα συγκεκριμένα ήταν φτιαγμένα με σαΐτα.
Τη συγκεκριμένη τεχνική, την είχε πάρει κάπου το μάτι μου, όμως δεν θα έμπαινα ποτέ στη διαδικασία να την μάθω. Πρόκειται για μια ανθεκτική δαντέλα που απαρτίζεται από μια σειρά κόμπων και θηλειών με πλήθος δυνατοτήτων. Εκτός από τα κλασικά σεμεδάκια, γίνονται και πολύ όμορφα και πρωτότυπα κοσμήματα. Για ρίξτε μια ματιά παρακάτω.
Έτσι κι εγώ, συνδύασα το τερπνόν μετά του ωφελίμου και ξεκίνησα τα μαθήματά μου πάνω στη σαΐτα. Μετά από πολύ κόπο, σπαζοκεφαλιά και πολύ φύρα καθώς δεν ξηλώνεται εύκολα...
Έφτιαξα πεταλούδες, οι οποίες στα χέρια μιας έμπειρης τελειώνουν σε λίγα λεπτά. Στα δικά μου όμως οι φουκαριάρες δεινοπάθησαν. Ώρες ατέλειωτες τις παίδευα.



Ενθουσιάστηκα τόσο, όχι με το αποτέλεσμα αλλά με την πρόκληση! Ελπίζω να καταφέρω να εξελίξω την καινούρια μου ασχολία.
Επίσης μόλις εχτές έλαβα τις φωτογραφίες με τα παπουτσάκια της Φοίβης, φορεμένα! Πολύ χαίρομαι που τα βλέπω στο ποδαράκι της. Καλοφόρετα!

Καλό απόγευμα!

13 comments:

  1. Οι πεταλουδίτσες σου είναι μούρλια!!
    Καλά κούλουμα και καλή σαρακοστή!!

    ReplyDelete
  2. Μα τι λες τώρα! Είναι όλα κουκλίστικα και παραπονιέσαι; Τι να πω κι εγώ που δεν σκαμπάζω μία επί του θέματος...
    Μπράβο, πανέμορφα όλα!
    Να περάσετε όμορφα αύριο!!

    ReplyDelete
  3. αχου..πολυ πολυ ομορφα..τι λες τωρα..και τα χρωματα..τελοια..καλη Σαρακοστη..σε φιλω

    ReplyDelete
  4. Κι εγώ που με το βελονάκι είμαι λίγο άσχετη έχω μείνει εκπληκτη. Φανταστικές οι πεταλοτδίτσες. Τώρα που πήρες φόρα, δοκίμασε και με τα κοσμήματα.

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα.Καλή Εβδομάδα.Πολύ όμορφα όλα.Μπράβο τι κουράγιο και υπομονή!!!!

    ReplyDelete
  6. Αχ γλυκούλα μου τι όμορφα που είναι! Μάθε μας κι εμάς! τρέλα και ναι όπως το είπες: πρόκληση είναι...

    ReplyDelete
  7. Υπέροχες οι πεταλουδίτσες σου, μπράβο για την υπομονή σου!!! Το ποδαράκι γλύκα!!!!

    ReplyDelete
  8. Πολυ ομορφες οι πεταλουδιτσες σου!!!Γεια στα χερακια σου!!!!!

    ReplyDelete
  9. ωωωωωωωωωωω είναι όλα ονειρεμένα!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!καλό μήνα να έχεις!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  10. Καλυψώ μου ήθελα μέρες να σου γράψω, αλλά ο πυρετός δε με άφηνε...
    Λοιπόν, όταν διάβασα αυτή την ανάρτηση σου, με έβαλες σε πειρασμό.
    Σπαζοκεφαλιά με νήμα και αυτό το μυστήριο (για μένα) γκατζετάκι..
    Πήγα και το πήρα λοιπόν, αλλά κάτι ο πυρετός κάτι η αρχαριοσύνη μου, προς το παρρόν κάνω μόνο ωραιότατους κόμπους!!
    Αλλά ... θα τη βρω την άκρη!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  11. Ευχαριστώ κορίτσια για την εμψύχωση. Kate μου πολύ χαίρομαι που σε ενέπνευσα. Περιμένω να δω τα δείγματά σου. Φιλιά πολλά σε όλες!

    ReplyDelete
  12. Καλυψώ μου γειά σου! Μόλις ανακάλυψα το blog σου ψάχνοντας γεμάτη απελπισία όλα τα σχετικά με αυτή τη μέθοδο πλεξίματος η οποία λέγεται στα Αγγλικά tatting και γίνεται επίσης και με βελόνα ειδική (σημ. δεν υπάρχει στην Ελλάδα) θα την παραγγείλω από το e-Bay.
    Είμαι τρελλά απογοητευμένη γιατί εδώ και 5 ημέρες προσπαθώ να ξεκινήσω με σαϊτα που ήδη προμηθεύτηκα και δεν καταφέρνω να κάνω τίποτα παραπάνω από κόμπους που δεν κυλούν ώστε να σφίξει ο κύκλος.Δηλαδή ενώ φτιάχνω τους κόμπους θέλω να κάνω το δαχτυλίδι και πρέπει λένε όλες οι οδηγίες που παρακολούθησα να τραβάω το νήμα από την πλευρά της σαϊτας και να κλείνει ο κύκλος.΄Ομως δεν γίνεται! έχεις καμμιά ιδέα για το τί μου φταίει? είμαι τόσο απογοητευμένη από τον εαυτό μου...
    Εχω να σου πω ότι ξετρελάθηκα με το blog σου και φυσικά με το μοτίφ σου! Είναι όλα υπέροχα και σκέφτηκα ότι ίσως να ήθελες να με βοηθήσεις!
    Να έχεις μια καλή μέρα και πάντα δημιουργική!
    Ρίτσα

    ReplyDelete
  13. Γειά σου Ρίτσα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση!
    Προσωπικά έβγαλα τα μάτια μου μέχρι να καταλάβω πως κλείνει αυτός ο κύκλος καθώς "κλείδωναν" οι κόμποι και δεν μπορούσα να προχωρήσω. Με τα πολλά γιατί ο επιμένων νικά συνειδητοποίησα ότι αφού περάσεις τη σαίτα σου κρατάς την κλωστή του δεξιού χεριού τεντωμένη και πάνω στην τεντωμένη κλωστή τραβάς τον κόμπο με το αριστερό. Δεν ξέρω αν βοήθησα, μπορεί κιόλας να την έχεις βρει την άκρη αλλά ρίξε μια ματιά εδώ http://www.youtube.com/watch?v=y6UX6I-osS8 . Αυτή η κυρία μου έμαθε εμένα!.

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια