Friday, April 6, 2012

Λαμπάδες, βραβείο κ.α.

Μια βόλτα από το blog της Χριστίνας με έκανε να φτιάξω κι εγώ δυο τρεις έξι λαμπαδίτσες. Οι αναλυτικές οδηγίες της Χριστίνας και η γρήγορη τεχνική σε κάνει να θες να φτιάχνεις ακατάπαυστα λαμπάδες. Τρέξτε γρήγορα να διαβάσετε εδώ.
Αρχικά, ήθελα να φτιάξω δύο. Μία για την Εύη και μία για την Βέρα. Με τα κορίτσια είμαι κολλητή φίλη από την 1η Γυμνασίου. Μας έχουν παντρέψει. Η Εύη έχει βαφτίσει τον Γιώργο μου και η Βέρα θα βαφτίσει την Αναστασία σε περίπου ένα μήνα. Μιλάμε για τρελό δέσιμο. "Κοριτσάκια ξέρω ότι δεν σας το λέω αλλά σας αγαπάω πολύ, είστε η δεύτερή μου οικογένεια".
Ύστερα σκέφτηκα πως θα ήταν ωραίο γρήγορο πασχαλινό δώρο για την Λέτα και τον Γιώργο. Τους νονούς μου.
Και τα παιδιά τους. Τον Παναγιώτη και τον Αντρέα.

Και τα στόλισα όμορφα όμορφα σε καλαθάκια και περιμένουν τους παραλήπτες τους.
Στη Βέρα και την Εύη έφτιαξα επιπλέον πεταλούδες και λουλουδάκια από σύρμα χειροτεχνίας σενίλ. Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω πως να φτιάξετε κι εσείς απίστευτα γρήγορα.

Επίσης με μεγάλη χαρά αποδέχτηκα ένα ακόμα βραβείο από την Jenny. Για όμορφα blogs με αυτό το κάτι παραπάνω. Πάντως κορίτσια μεταξύ μας, νομίζω πως με όλα αυτά τα ευφάνταστα βραβεία θα την "ψωνίσουμε" λιγάκι (χιχι χι)! Jenny μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
Κι εκεί που έγραφα την ανάρτησή μου, μια μελωδία μου γαργάλισε το αυτί. Η τηλεόραση παίζει τον όμορφο κόσμο του Γρηγόρη Αρναούτογλου και γυρνώ για να δω αυτό το απίστευτο βίντεο με αυτή την απίστευτη μουσική. Θέλετε να το μοιραστείτε μαζί μου;
Και γράφει στο τέλος συγκρότημα και τραγούδι!!!! Μπορεί να είναι λίγο "μαύρο" και το τραγούδι και ο τίτλος, αλλά εμένα μου έφτιαξε το βράδυ.
Γλυκά μου κοριτσάκια, εδώ θα σας ευχηθώ καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με τις οικογένειές σας, με φίλους με πολλά χαμόγελα και αγκαλιές!
Για εμάς ξεκινάνε νωρίς οι πασχαλινές διακοπές στο Πήλιο. Θα σας επισκέπτομαι με κάθε ευκαιρία.
Να περνάτε καλά.
Καλό σας βράδυ!!!

6 comments:

  1. Φανταστικές οι λαμπάδες σου Καλυψώ!!
    Θα μπω σίγουρα να δω τις αναλυτικές οδηγίες!!!
    Καλό Πάσχα να έχεις!! Είσαι τυχερή που θα πας στο πήλιο!!Είναι μοναδικό!!!

    ReplyDelete
  2. Σου εύχομαι να περάσεις πολύ πολύ καλά και να θεωρεις πολύ τυχερό τον εαυτό σου για την οικογένειά σου και για τα ζουζούνια σου, αλλά και για το δεσμό φιλίας που έχεις με αυτά τα κορίτσια ...ίσως είναι από τα λίγα πράγματα που έχουν μείνει...Να χαρείς πολύ και να ζήσεις πραγματική ανάσταση στην ψυχή σου. Με πολλή αγάπη και φιλιά.

    ReplyDelete
  3. Φανταστικές! Μου αρέσει που διάλεξες τις πιο παχιές λαμπάδες!
    Τυχερές οι φιλενάδες σου!
    Καλό Πάσχα Καλυψώ μου!
    Να περάσεις όμορφα!

    ReplyDelete
  4. Πολύ πολύ όμορφες τις έφτιαξες!Και του χρόνου! Καλό Πάσχα!

    ReplyDelete
  5. Τι όμορφες που έγιναν!!!! Θα χαρούν πάρα πολύ οι φίλες σου.!!!!Καλά να περάσετε!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Χρόνια Πολλά!!
    Υπέροχες έγιναν!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete

όμορφα λογάκια